Support

Veelgestelde vragen over onze hoesjes en skins

Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem contact met ons op en wij helpen u verder.

Retourneren & Ruilen

Je hebt altijd 14 dagen herroepingsrecht op onze vooraf ontworpen producten. Bij aankoop van maatwerk artikelen stopt het herroepingsrecht als de productie is begonnen. Voor het retourneren van onze vooraf ontworpen producten zal je eerst contact moeten opnemen met de klantenservice en de klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren.

Als het een van onze vooraf ontworpen producten betreft, kan je een e-mail sturen en zullen wij je verder helpen. Als jij je hoesje of skin zelf hebt aangepast of ontworpen, kan je het helaas niet retourneren of omruilen.

Als het een van onze vooraf ontworpen producten betreft, kan je een e-mail sturen en zullen wij je verder helpen. Als jij je hoesje of skin zelf hebt aangepast of ontworpen, kan je het helaas niet retourneren of omruilen.

Als jouw product onjuist is bedrukt of in het proces beschadigd is geraakt, neem dan contact met ons op en wij helpen je verder.

De terugbetaling kan tot 10 werkdagen duren vanaf het moment dat we het product retour hebben ontvangen.

Betaling

Mijn betaling wordt geweigerd, wat moet ik doen?

Als uw betaling wordt geweigerd, zijn er twee verschillende opties. Het eerste wat je kunt proberen is een andere browser te gebruiken. Over het algemeen werkt Chrome het beste. Als dit nog steeds niet werkt, neem dan contact op met jouw bank of kies een andere betaalmethode.

Verzending

We hebben drie verschillende verzendopties. In drukke tijden kan de levertijd tijdelijk wat langer zijn.

• Standaard: 7-10 werkdagen. 

• Snel: 6-8 werkdagen. Traceerbaar.

• Express: 4-6 werkdagen. Traceerbaar.

Verzending is gratis als je kiest voor standaardlevering (7-10 dagen). Als je "snel" of "express" kiest,

worden jouw goederen met UPS verzonden en de kosten zijn gebaseerd op hoe groot de bestelling is. Je kan gemakkelijk alle verzendkosten zien bij het afrekenen.

Levering kan tot 10 werkdagen duren. Als je je bestelling na 10 werkdagen nog steeds niet hebt ontvangen, mail ons dan op info@caeapp.com en we helpen je verder.

Ja, u ontvangt een e-mail met uw trackingnummer zodra we uw bestelling hebben verzonden.

Gebruikersaccount

Je hoeft geen CaseApp-account aan te maken, maar het maakt het makkelijker voor jou als je in de toekomst nog eens bij ons besteld.

Voordelen met een gebruikersaccount:

- houd al jouw bestellingen bij

- ontvang speciale aanbiedingen en nieuws met onze nieuwsbrief

- bekijk en print uw facturen

- laat uw verzendgegevens opslaan om eenvoudig opnieuw te kunnen bestellen

- ontvang speciale aanbiedingen en nieuws

Klik op het "person" icoon in de rechterbovenhoek van onze website. Je kan er ook voor kiezen om een account aan te maken via de link boven de adresbalk bij het afrekenen.

Als je jouw wachtwoord vergeten bent, klikt je op het "person"-icoon in de rechterbovenhoek van onze website. Daar vind je de mogelijkheid om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Mijn bestelling

Als je ons direct na het plaatsen van jouw bestelling een e-mail stuurt naar info@caseapp.nl, kunnen wij jouw adres wijzigen. Als wij te laat van je horen nadat je bestelling is geplaatst, kan het zijn dat jouw bestelling al is verzonden, dan kunnen we helaas niets meer veranderen.

Als jouw afbeelding een te lage resolutie heeft, ontvangt je een waarschuwing in de editor en kan je een andere afbeelding selecteren.

StickerApp AB behoudt zich het recht voor om afbeeldingen of tekst te verwijderen die illegaal, aanstootgevend, onfatsoenlijk, racistisch of religieus beledigend zijn . Sticker App AB print wat de klant uploadt en neemt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van het eindproduct. De klant verzekert dat de klant alle rechten heeft met betrekking tot het gebruik, de publicatie en het doorsturen van ingediende gegevens, in het bijzonder met betrekking tot tekst en afbeeldingen. De klant is als enige verantwoordelijk dat zijn product geen inbreuk maakt op andermans intellectuele eigendomsrechten en dat de inhoud van het drukwerk de toepasselijke Amerikaanse wetgeving niet schendt. De klant wijst Sticker App AB zonder voorbehoud af van enige aanspraak dat een derde partij eventueel kan maken tegen Sticker App AB in verband met inbreuk op rechten van derden, in het bijzonder auteursrecht, dat ontstaat door het gebruik van gegevens die door de klant zijn overgedragen, wat betekent dat de klant ervoor zorgt dat Sticker App AB niet aan dergelijke eisen hoeft te voldoen.

Voor het afdrukken gebruiken wij CMYK-kleurprofiel.

Onze hoesjes

Of je nou het extra beschermende “ harde hoesje” of het gewone “slanke hoesje” wilt hebben, mat of glossy, al onze telefoonhoesjes kosten 29€.

Onze iPad-hoesjes kosten 34€.

We hebben hoesjes voor Apple-modellen zoals iPhone12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12

Pro Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone XS, iPhone XS Max,

iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 6s Plus, iPhone

6s, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone SE en iPad Mini 2, iPad 2, iPad 3, iPad 4 en Samsung

modellen zoals Galaxy S10 5G, Galaxy S10, Galaxy S10 Plus, Galaxy S10e, Galaxy S9,

Galaxy S9 Plus, Galaxy S8, Galaxy S8 Plus, Galaxy Note8, Galaxy S7, Galaxy S7 Edge en Googles Pixel 2

Hier vind je alle telefoonmodellen waar we hoesjes voor hebben.

Het buitenmateriaal van de koffers bevat een derivaat van talg. Deze afgeleide is van

dierlijke oorsprong. Dit betekent niet per se dat het product niet vegan is, zolang de

technische ondergrens niet is bereikt. De term "technische ondergrens" wordt vaak gebruikt in dezelfde manier als chemicaliën. BPA-vrij plastic speelgoed kan bijvoorbeeld nog 0,04 mg/lBPA bevatten en is nog steeds geclassificeerd als BPA-vrij.

Mat of glanzend is het verschil in de oppervlakte/afwerking van de hoes. "Stoer" zijn onze

extra beschermhoesjes die bestaan ​​uit een buitenkant van hard plastic en aan de binnenkant een beschermende voering van siliconen die ook over de rand van het scherm aan de voorkant gaat.

Normale hardshell-hoesjes zijn onze standaard "slanke" hoesjes die een slank ontwerp hebben en tegelijkertijd jouw telefoon tegen krassen, lichte druppels en schokken beschermd. Hier vind je alle informatie over de verschillende hoesjes die wij aanbieden.

We hebben twee jaar garantie op de hoesjes, als het gaat om productiefouten.